Vul een zoekterm in

Veelgestelde vragen

Bezorgt Mediq Apotheek bij mij thuis?

Ja, uw Mediq Apotheek bezorgt receptgeneesmiddelen en incontinentiemateriaal aan huis.

Kan ik in mijn Mediq Apotheek een gezondheidscheck laten doen?

Nee, voor diagnosestelling en behandeling is uw huisarts de aangewezen persoon.

Kan ik overtollige geneesmiddelen of spuiten & naalden in de apotheek inleveren?

De meeste Mediq Apotheken zorgen voor een verantwoorde vernietiging van overtollige geneesmiddelen. In een aantal plaatsen wordt dit geregeld door de gemeente. De gemeente zorgt dan voor plekken om dit afval te deponeren. Spuiten en naalden dient u om gezondheids- en veiligheidsredenen in een afgesloten container aan te bieden. Informeer bij uw Mediq Apotheek waar u uw overtollige geneesmiddelen kunt inleveren.

Veranderen de prijzen van geneesmiddelen?

Ja, voor actuele prijzen klikt u op geneesmiddelenprijzen.

Met wat voor soort vragen kan ik terecht bij mijn apotheker?

U kunt bij uw apotheker terecht met vragen over:

  • Geneesmiddelen. Hoe werken ze en hoe moeten ze bewaard worden
  • Alternatieven voor geneesmiddelen die u niet kunt verdragen
  • Bijwerkingen van geneesmiddelen.

U kunt een afspraak maken met uw apotheker of online een vraag stellen. Bellen of naar de apotheek komen kan natuurlijk ook. 

Zit er ook een geregistreerde apotheker achter mediq-apotheek.nl?

Via de website www.mediq-apotheek.nl kunt u in contact komen met uw lokale Mediq Apotheek voor vragen aan uw apotheker. De inhoudelijke kwaliteit van de website wordt bewaakt door Mariëlle van Hemert, apotheker, geregistreerd onder BIG nummer 19062104717.

Waar kan ik terecht met overige vragen?

Hebt u vragen over de website, registreren of inloggen voor Mijn Mediq? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@mediq-apotheek.nl.

Mediq Apotheek
Versie: 12.2 [20-09-2017]